Dag 1: Aankomst Griekenland!!!

13 januari 2020 - Sámos, Griekenland

Hoi allemaal,

Wij  Joshua, Dijn & Nadia gaan op reis naar Griekenland om precies te zijn gaan we als eerst naar het eiland Samos en wij nemen jullie Mee met deze gezellige reis!!

Helaas moesten we al om 7:00 uit ons bed om op tijd in het vliegtuig te zitten.

Na 3 uur en 30 minuten  zijn we eindelijk aangekomen op het vliegveld we pakken snel onze koffers.

Dan pakken we de taxi in Samos, dat was heet pffff de ergo was stuk gegaan zei de taxichauffeur!

na een half uurtje worden we wakker gemaakt door de taxichauffeur hij roept :  DE BAND IS LEK!!!!!

Hij belt snel de wegenwacht, de wegenwacht komt na een kwartiertje opdagen.

Uiteindelijk worden we afgezet bij ons hotel Samaina Inn, Nadia loopt naar de receptie en vraagt de sleutel.

De mevrouw achter de receptie zegt : 'U kamer is nog niet klaar.'

Dus gaan we even naar een cafeetje verderop.

Na iets te drinken gingen we wandelen, WOWWWW dat zijn veel zwerfkatten bij elkaar.

Na een uurtje wandelen komen we een gezellig restaurantje tegen daar gaan we eten.

MMMMM!!!!! dat was lekker we hadden allemaal het typische Griekse gerecht op en dat is Tzatziki, en als nagerecht hadden we Baklava dat is een soort noten taart.

Nu lopen we weer terug naar ons hotel en gaan we nog even een paar spelletjes doen, en dan gaan we slapen.