Dag 4 : druk dagje

27 januari 2020 - Kreta, Griekenland

Na het ontbijt gaan we naar het Chromonastiri Military Museum in Kreta, woooooooooow dat is een oude militaire tank.

Als we uitgekeken zijn willen we een echte Griekse lunch proeven en dat is: gewoon een simpele frisse salade!!!

Op de salade zit wel veel knoflook zeg!!!, na de lunch pakken we de taxi en gaan we naar het strand.

We gaan naar het strand:  Balos beach, daar is het lekker warm zeg!!!

Opeens komt er een boze meneer naar ons toe en zegt  :  'πάει μακριά έχω κρατήσει αυτό !'

Dat betekent in het Nederlands : 'ga weg ik heb dit gereserveerd!!!

We schrikken en we pakken onze handdoeken en lopen weg, dan zien we een bordje en daar staat op : 'if you have a reservation, please Continue.''

Nu snappen we het je moet reserveren als je hier wil liggen op de ligbedjes.

Na een langen drukken dag lopen we terug naar ons hotel en gaan ons aankleden voor het eten we gaan naar het restaurant Murmura Seafood Stories.

Daar was het lekker we hebben garnalen en wat groente op, MMMMM.....

Toen we terug kwamen was het al laat, we gingen allemaal naar bed en dan nog even op de telefoon.