Dag 5 : winkelen

30 januari 2020 - Kreta, Griekenland

Als we wakker worden gaan we 2 verdiepingen naar beneden ,want daar is het ontbijt we nemen daar allemaal een croissant en wat Griekse yoghurt.

Dan nemen we de taxi en gaan naar het Talos Plaza dat is een winkelcentrum daar gaan we wat Griekse koelkast magneetjes halen voor Thuis, we zien er al een paar liggen we kiezen der allemaal 1 Dijn heeft er een met strand en schelpen Joschua heeft er een met Acropolis er Op Nadia is nog aan het zoeken.

Uiteindelijk komen we bij een meneer aan die duizenden magneetjes van Griekenland, daar zoekt Nadia er eentje uit ze kiest er een uit Met allen de naam erop.

dan zien we een heel leuk klein knus winkeltje het heet ωραία ρούχα dat betekend mooie kleding ,dus we lopen even binnen en we Woorden heeeeeeeeeeeeeel warm verwelkomt ze zei αχ όμορφα άτομα που έρχεστε να ρίξετε μια ματιά στο κατάστημά μου, θέλετε κάτι για ποτό; Nadia zei dat het betekent : ah mooie mensjes komen jullie even kijken in mijn winkeltje,
Wil je misschien wat te drinken? No thank you zeggen wij.

Onderweg gaan we wat eten.

We lopen even het winkeltje door Dijn een super leuke truitje met de kleur blauw van de zee en met schelpjes dus die nemen we voor in Nederland want daar is het niet vaak warm.

Als Dijn afgerekend hebben lopen we nog even door het winkelstraat, en na nog wat te kopen gaan we weer terug naar ons hotel.