Dag 6 : rustig aan

30 januari 2020 - Kreta, Griekenland

Vandaag is het in Griekenland 36 graden dus best wel warm.

In de middag gaan we naar het zwembad die bij ons hotel ligt dus we lopen 3 trappen naar beneden dan rechts en dan komen we aan bij Het zwembad.

We leggen onze handdoeken op een lig bedje en plonsen het zwembad in, dan na een half uurtje zwemmen hebben we het best wel warm Dus kopen we een ijsje, Joschua pakt een magnum en  Dijn een cornetto, Nadia pakt een ijsje wat ze niet kent het heet οξύ dat betekent Zuuuuuuuuuuur.

Nadia wil het gewoon een proberen dus kiest ze die ze gaat op de ligstoel liggen en maakt hem open, ze neemt een likje een heel haar Gezicht lijkt opeens op een baby die 5 citroenen tegelijk neemt het is te grappig!!!!

Terwijl Dijn en Joschua lekker van hun ijsje zitten te genieten plonst Nadia gewoon weer in het zwembad.

Als we terug naar onze kamers gaan zien Nadia en Dijn dat Joschua helemaal verbrand is op zijn rug dus we zeggen tegen Joschua heb jij je Wel ingesmeerd? nee hoezo? zegt Joschua mischien omdat je helemaal verbrand bent  O oops.

In de avond gaat Nadia pizza halen, als we de pizza ophebben werken we nog even aan onze reislog en dan gaan we slapen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade